Kan jag hjälpa dig?

Sedan ca 2 timmar tillbaka (och nu med) är det en person inne och läser min blogg, antagligen för första gången. Jag känner inte dig personligen, men jag känner din närvaro väldigt starkt. Det kan jag känna bara för att du just nu har stora "känslostormar" inom dig. Det jag vet om dig är följande: du är kvinna, över 35 år, vi har aldrig träffats överhuvudtaget, aldrig haft någon som helst kontakt med varandra, du är väldigt upprörd och orolig för någonting just nu och du "söker" efter något, men du är inte inne på min blogg pga "spådomsintresse", utan av någon annan anledning. Detta är vad jag kan känna om dig. Om jag kan hjälpa dig på något sätt får du gärna skriva en kommentar med hotmailadress eller nåt, det stannar självklart mellan dig och mig i så fall, så kontaktar jag dig. Varm kram till dig oavsett hur du väljer att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0