Helt blå

När jag var ute i skogen med Freja för en stund sedan gick jag och tänkte på att jag skulle vilja skriva om mitt livs värsta förnedring. Jag tänkte fram och tillbaka, men kom fram till att jag inte klarar av att skriva om den upplevelsen just nu. Det är fortfarande så känsligt och även den största anledningen till att jag lever ensam. Jag får blogga om det längre fram.

När vi gick där i skogen så hittade jag massor av blåbär som jag plockade och tog med mig hem. Jag brukar gå förbi där på våra dagliga promenader. Varenda dag sedan ca 10 dagar tillbaka har jag proppat i mig ett par nävar. Freja gillar inte blåbär, bara hallon, så jag får alltid gå in i värsta snårbuskarna och plocka till henne :)
Det brukar bli en hel del som hon glatt smaskar i sig.



När jag kom in igen så ringde Jimmy. Han och Basia kommer hit om en stund och Jimmy har med sig film från Luxemburg som vi ska kolla på. Gud vad roligt att få se matchen, och även allt annat han har filmat under sin resa dit.
Så nu ska jag nog ta och baka blåbärsmuffins, såna där megamuffins, som vi kan frossa på när vi kollar på filmen.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha ja precis ! haha där var du allt klyftig

2008-07-15 @ 17:58:47
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Rebelen alias Lars

Mmmm så gott me blåbärs muffins..jaja här får man vara utan sånt :) Men kanske någon gång man får smaka :)...

2008-07-15 @ 23:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0