En vecka senare

Ojsan hoppsan, upptäckte just att jag inte bloggat på en vecka. Ber om ursäkt till alla som vill att jag uppar bloggen, men jag har haft så mycket att göra. Det har också hänt en hel del grejer på sista tiden som jag inte kan gå in på här, men som har upptagit en hel del av min tid. Men ska försöka skärpa mig nu. Sen har vi ju våran lilla Freja (11 mån gammal) som är skendräktig så det skvätter om det. Hon har byggt små bon av filtar på alla möjliga ställen och hämtat diverse olika "valpar" till sina små nästen. Valparna är allt ifrån en plasttoffel till olika gosedjur. I natt låg hon och gnydde från klockan ett till tre i Michelles säng och lugnade inte ner sig förrens Kim kom på vad det var för fel. Jo minsann, Freja ville ha sin älsklingsvalp, ett kycklinglår av plast som piper. Först när kycklinglåret låg vid en av hennes tuttar och "diade" blev hon nöjd. Hon tvättade och puffade på "valpen" och la den tillrätta, sen kunde hon somna :)

Btw, "en av de anonyma" is back on the blogg! Jag trodde det stora intresset över mitt liv hade svalnat, men icke då. Nån hade bemödat sig att halv sju i morse skriva en kommentar på mitt inlägg "Maxad måndag". Gääääsp! Hur orkar du?

Ha en jättefin och skön kväll alla läsare och ta väl hand om varandra!



En jättefin bild som min son Jimmy tog i Polen för några veckor sedan.  

Kommentarer
Postat av: Rebelen Alias Lars

Ja du så är det ibland ...Man har mer eller mindre å göra..men det har varit lite tråkigt att inte kunna läsa nått... nytt..Men det är ju bra att du visar att du lever..Kram

2008-12-04 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0