Anonym och bitter

Loggade just in för att skriva att Mary Kay-tävlingen startar på måndag, och hittar då en väldigt trevlig anonym kommentar på mitt inlägg "Maxad måndag". Jag har kopierat kommentaren och lagt in den här nedanför.
Skickad 05 December, 21:59 från IP: 90.235.154.255

*************************************************************************************
Du, jag tycker inte du ska svara mig på det jävla viset,för du vet inte vem jag är. Du har så jävla fel och jag tycker så himla synd om dina släktingar.
Efter ditt sista inlägg så säger jag bara: Ja för helvete- gå i kloster och gör oss alla en tjänst. Försvinn från jordens yta, för vem i helvete skulle sakna dig förutom dina 2 barn. Svar INGEN din jävla neggo hora.
Och om du vill ha ett bra tips, eftersom du klänger dig kvar vid det gamla; sluta snacka med Stués nya tjejer, varför gör du det?
Din avundsjuka förbittrade hora..........
Låt framtiden ha sin gång och låt allt gammalt vara glömt! OK?
Bara försvinn så e du hygglig, mvh ...VÄLDIGT MÅNGA
*************************************************************************************

Frågan är om jag ens ska lägga tid på att svara på din kommentar? Tror inte det faktiskt. Däremot kan jag upplysa dig om några saker. Först och främst, jodå, jag vet vem du är lilla gumman. Och ful som stryk är du också och det mår du väldigt dåligt över. Nu hade jag kunnat trösta dig med att verklig skönhet kommer inifrån, men inte i ditt fall tyvärr, din fulhet genomsyrar både din kropp och själ.

För det andra, vem klänger sig kvar vid det gamla här egentligen? Någon Stué känner jag inte och inte några nya tjejer till denna person heller. Stués nya tjejer...hmm, det låter som en sekt, eller är det en sammanslutning av något slag? Men om du med namnet Stué syftar på mitt ex, så antar jag att du ingår i gruppen "Stués nya tjejer", och i så fall kan jag garantera dig att jag inte känner någon där. Och snackar verkligen inte med någon av "Stués nya tjejer" heller. (Var och när skulle jag ha snackat med någon av dom/er? Har ni gemensamt telefonnummer, adress eller hemsida eller?). Och ett litet frågetecken bara, ordet hora förstår jag, men vad betyder "neggo"? Negativ, neger eller vad?

Avslutningsvis så blir jag faktiskt lite bekymrad över din psykiska hälsa. Du skriver: mvh ...VÄLDIGT MÅNGA.
Jag kan bara tolka det på två sätt. Antingen så är du en av medlemmarna i "Stués nya tjejer" och skriver i egenskap av grupp, och är då antagligen någorlunda frisk i huvudet. Gör du inte det, utan kallar dig själv för väldigt många, så borde du verkligen ta dig en funderare på var närmsta psykakut ligger. Det är inte bra att gå omkring för länge med en psykos förstår du. Idag finns det medicinering för dig som tur är. Det var väl skönt att höra lilla stumpan? :D

Ta hand om dig nu och försök gaska upp dig lite tjejen! Jag kan inte hjälpa att jag ser bra ut, men du behöver ju inte bli så grinig för det. Du kan säkert dölja dina värsta skavanker med lite smink. Gå med på "gratismakeup" längre ner på sidan, eller ännu bättre...var med i min nästa Mary Kay-tävling!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahaha, vem är det som är avundsjuk egentligen? Herremingud vad genomskinlig hon är. Snacka om att hon lusläser din blogg 24/7! Någon (säger inte vem) kommer tassa runt som en dåre när hon fått sitt "svar på tal".. Bli halvt manisk och slita av sig håret. Hahaha ! Misslyckad kossa.. Stå på dig mamma! Fast det behöver jag ju inte skriva!!! ;)

2008-12-06 @ 01:03:55
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: M/sbw

"Du,jag tycker inte du ska svara mig på det jävla viset,för du vet inte vem jag är"

HAHA vad i helvette är det för jävla hot?Stå för vem du är då din fege jävel.Ser en riktig kärringjävel med brökaveln i hand framför mej.Håller med din dotter om genomskinlig,avundsjuk JA!Kram till en fin tjej.

2008-12-06 @ 15:36:50
Postat av: kim

OMFG!!!! den komentaren var inte nådig. Hur kan man?! eller JA Hon? Dem är ju så genomskinliga så det blir skämmigt för hitler i graven. jaja låt dem Lotta! Jävla parasiter!

2008-12-07 @ 18:26:54
URL: http://kimmenw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0