Det sviiider i andningen


Jaha ja, så var det redan onsdag. Herregud vad tiden går fort. Hela augustimånaden är ju snart slut och inte ett enda högtrycksområde i sikte. Jag som trodde det skulle komma en låååång värmebölja till. Men här ger vi inte upp i första taget, den kan ju fortfarande komma. Jag har så jädrans ont i dag så jag ser små blixtar framför ögonen. Kan bara andas lite ytligt för djupare andetag gör väldigt ont. Så här sitter jag som en stel pinne och försöker undvika att hosta, prata utan att viska och att inte röra mig. Ska tillbringa några timmar framför datorn idag och leta efter pärlor på nätet. Min nya hobby är nämligen att tillverka smycken. Halsband, armband, örhängen och fotlänkar är det som jag tycker är roligt. Näst på tur står ett halsband och ett par örhängen till Carmen som ska passa till en speciell jacka hon köpte nyligen.

Vad har mer hänt då? Michelle är hos sin sjukgymnast och kommer snart hem. Freja har svimmat av i soffan efter att ha legat och knaprat och slurpat på ett färskt märgben i en timma. Och just det ja, det har ju kommit en ny anonym kommentar på mitt tidigare inlägg "Era äckliga fittor", som jag kände mig nödsakad att besvara. Det är så patetiskt, för nu tog kommentaren sig ett annat uttryck. Här snackar vi om många olika multipla personlighetsstörda kommentatorer.
Som om jag skulle ändra mitt beslut bara för att dom skriver på ett annat sätt nu. Jag står alltid vid mitt ord, så även nu. Gör mig eller någon i min familj något mer och jag bryr mig inte om några konsekvenser. Känner ni anonyma er hotade nu? Behöver ni inte göra - lägg bara av!  För det jag skrivit är inte ett hot, det är ett löfte. Utifrån detta väljer ni hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag gör mig nog skyldig till ett par löften också! Jävla pack är vad dom är. Fan Frejas bajs har mer stake..

2008-08-21 @ 01:16:54
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0