STALKERS

Det är dags för er ANONYM / ANONYMA att LÄGGA AV NU!  Vad håller ni på med? Först skriver du anonym (fast ni är ju flera stycken) mängder med helt sjukt elaka kommentarer om mig, sen när andra reagerar med mer eller mindre arga svarskommentarer i min blogg så anmäler du/ni först min blogg+min dotters blogg+Kims blogg till ansvarig för blogg.se. Givetvis även den anonym. Sedan skickar ni en kommentar till Kims blogg om att du/ni: POLISANMÄLT KIM FÖR HOT. Hur står det till där uppe egentligen? Ni tycker verkligen på fullaste allvar att ni har rätt i detta? Ni är ta mig faan helt jävla otroliga. Det är nog många, många fler än jag som är mållösa!!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

A detta var fan sinnesjukt. Att anmäla ett svar på sin egna kommentar? Hur tänker man då? När personen ifråga skriver att du ska ta livet av dig och att du ska köpa en tjockare lina till nästa försök sedan anmällen Kim som reagerade på vad DEN skrev. Är det inte ALL RÄTT att hon reagerar på det sättet? Va ? Helt jävla iq-befriad är vad "DEN" är.. Idiothelvette.. Stå på dig Mamma, we love you. Och jag finns alltid här! I alla lägen..

2008-08-08 @ 18:26:55
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Trinity alias Lars

Men du klan ju göra en mot anmälan om inte annat..du har ju bevis på dom har skrivit sen så har du ett ip som dom kan spåra till vem det är som skriver....Men du kan skriva vad du vill det har dom inget me att göra...Dom gräver bara sin egen grav jue...

2008-08-10 @ 19:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0