Nervig dag

Tack och lov så har det gått bättre än förväntat idag. Freja kan gå på sitt ben sen i förmiddags och är på sin kurs med Michelle nu. Vilken himla tur att det inte var något allvarligt med henne. Själv har jag varit på öron-näsa-hals och därefter vidare till oralkirurgin på Odontologen. Fick röntga käken först för att lokalisera var den sk "härden" var någonstans. Men dom kunde inte säga om det var under visdomstanden eller i käkhålan det börjat. Fick spola rent under visdomstanden för säkerhets skull och ska fortsätta med medicineringen. På torsdag ska jag tillbaka för bedömning; öppna upp käken eller fortsätta med bara mediciner. Hu! Jag hoppas verkligen på det sista alternativet. Och att jag snart kan öppna munnen så det går att äta. Lite enformigt med flytande hela tiden. Men vad som helst bara ingen käkoperation...


Kommentarer
Postat av: Stormbringer

Så stor å stark jag är så har jag tandläkarskräck som inte är av denna värld!

inte ett dugg avundsjuk på dig - Önskar dig allt gått å jag kan komma å hålla dig i handen om det skulle kännas bättre! :-)



Ha det bäst - ändå!

2008-08-25 @ 21:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0