Lyckliga mig

Igår fick vi till vår stora glädje passa Oliver och Liam när deras föräldrar skulle uträtta lite ärenden. Det är Michelles fina systersöner och alltså min 27-åriga styvdotter Veronicas pojkar. Ingen är lyckligare än jag över att få ha hand om dessa två ljuvliga sötisar! Dom är ju liksom på ett sätt mina små älskade barnbarn också :)  I morgon kommer Oliver hit alldeles själv och ska sova över. Då ska vi ha mysigt, se på film och äta gott, och riktigt skämma bort honom ordentligt!

           

Först ville Oliver och Liam "gungeligunga" (så heter det säger Oliver), sen hade jag och Oliver en brottningsmatch med Freja som åskådare, och på sista bilden en genomsvettig Oliver framför tre perserkatter som tagit skydd i en hylla.

     

Lille Liam och Michelle pustar ut lite efter röjröjet :)  En lite äldre bild på Kim, Liam och Oliver.

Verklig lycka för mig är att få tillbringa tid och få följa dessa fina pojkar under åren som kommer. Man kan ju inte vara annat än glad när barnen busar, skrattar och har roligt. Och så säger dom ju alltid så roliga grejer så man gapskrattar!
Jag är också väldigt glad över att umgås med Veronica och hennes jättegoa man Stefan. Ni är så himla goa alla fyra.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh så vackert skrivet mamma. :)

2008-08-06 @ 20:21:07
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0