Era äckliga fittor

Sluta provocera nu innan jag skiter fullständigt i vad alla säger till mig angående er. (Att jag inte ska bry mig, inte ta åt mig osv...) Det du anonym skrivit under mitt inlägg "My blogg - My rules" tar faan i mig priset. Ni går för långt när ni går på mitt barn. Lägg ner nu era feta jävla skabbluder, jag vet ju för helvete vilka ni är. Och skriva med en en massa stavfel för att försöka "vara någon annan". Jag varnar er nu! Ni har hållt på i över 5 år och nu räcker det. Jag skiter i konsekvenserna, gör ni? Prova för helvete, era satans äckliga tjackpundare!


Kommentarer
Postat av: Stefan !!!

Här var det vänlig o glatt ?



Ha det bra stefan Malmö segevång

2008-08-17 @ 09:31:01
Postat av: Michelle

haha ja precis, jävla horor. Panskott? Hahahahah..

Flyger över till grannen ja, haha då blir han nog gla ska du se.. Haha SUPRICE !

2008-08-17 @ 14:57:57
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ojj Ojj att du ens kan med.. Fitta horor.. Om det är någon som ser ut som ett luder iaf så är det du

2008-08-17 @ 22:26:52
Postat av: Trinity alias Lars

oj oj oj Den svenska avensjukan tror jag finns här med..

2008-08-18 @ 07:53:43
Postat av: Anonym

Du har aldrig funderat över att det kan vara någon annan som kommenterar anonymt? Jag kännder dina systrar (jag kanske till och med är en av dem) Du borde förstå att det var du och din dotter som förvärrade allt det var ni som överreagerade från första början det var därför det blev såhär jag kände dig och jag kan säga att innerst inne så saknar många dig men ingen vet längre eftersom att du är så omogen du tror ju för fan att du är 20 fortfarande! Nae lotta väx upp !

2008-08-19 @ 23:51:42
Postat av: Lotta

Kära anonym! Eftersom även du tillhör den sk "Klanen" (numera vida känd) så vet jag att det inte är någon annan. Vem eller vilka skulle ens kunna skriva sådana vidrigheter? Ingen normal i alla fall. Jag förstår hela situationen mycket väl till skillnad från dig/er, det märks tydligt då du använder ord som "förvärrade" och "överreagerade". Och det till mig och min dotter som vid början av alla era övergrepp endast var 13 år gammal. Ni har begått mängder av allvarliga gärningar som klassas som grova brott. Om någon annan person än "lugna jag" blivit utsatt för detta så hade den personen garanterat hämnats mycket grovt. Det borde tom du kunna begripa. Och du behöver inte tala om för mig att många innerst inne saknar mig, det vet jag redan. Varför? Jo, ni vet alla att detta är erat fel och att ni betett er som riktiga grisar mot en person som inte har gjort er ett skit. Sedan är jag även en person som alltid varit allmänt omtyckt, för jag har ett hjärta i kroppen, och så kommer det alltid att vara. Anar jag en liten ton av avundsjuka i din näst sista mening? Jag tror inte att jag är 20 år, jag fyllde 41 i maj, men jag kan inte göra så väldigt mycket åt det faktum att jag ser yngre ut. Och det är rätt härligt om jag får säga det själv, att ha en 41-årings stora livserfarenhet och visdom, men att till utseende och kropp likna en mycket yngre kvinna. Det är ju inte alla förunnat. Vad du vill med den här kombinerade "snälla-rädda-överslätande" kommentaren har jag ingen aning om och bryr mig inte heller. Kan bara säga att från min familjs sida finns ingen saknad efter någon av er. Och sluta "prata" som om jag och min dotter är dom enda här, vi är många fler, och vad min son anser om er vill jag inte ens skriva här. Men sluta skylla er 5-åriga förföljelsehets på att det nu skulle bero på att jag tror att jag är 20 år. Hur många anledningar har ni haft till ert agerande och vad blir nästa? Det är ni som är obeskrivligt omogna, har ni inte ens förstått det? Till dags dato har ingen av er "kvinnliga klanmedlemmar" ens fyllt 40. Med sorg i hjärtat och med sann medkänsla kan jag bara beklaga att ni allihop har hjärnor som 6-åringar och utseenden som rejält slitna och välanvända 60-åringar.

2008-08-20 @ 12:05:51
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, ni vet alla att detta är erat fel och att ni betett er som riktiga grisar mot en person som inte har gjort er ett skit.

2008-08-21 @ 13:03:35
Postat av: Michelle

Menar ni på allvar att jag som 13åring har varit med och "förvärrat" situationen. Haha, luder oja. Visst ser ni ut som det.. Ni är ju det också! Lite avundsjuka på hur jag ser ut ? Jo tack, det har ni väl alltid varit. Skitsofrena också. Ena stunden si, andra stunden så. Lite svårt att bestämma sig för vilken av era "klanmedlemmars" åsikter ni ska hålla er till? Snälla gå och gör världen en tjänst och rensa käften med en ak47 då!!

2008-08-21 @ 21:34:33
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Michelle-att inte du tar och stoppar upp en AK4 i din stora röv och trycker av....please.

Luder säger du, är det inte din mammma som försöker posera lite sexigt med ett lakan om sig på en viss internetsida. MMoaahhhaahhha. Mycket roligt att se.

P.s skitsofrena stavas schizofrena bara så du vet.

2008-08-22 @ 16:32:27
Postat av: Lotta

Lågt, lägre, lägst...fläskpadda! MMoaahhhahhhahhha!

Vissa har kropp för sådant, med andra ord JAG :D

Hur är det med dig? Har du något snyggt att visa?

Avundsjukan pyr som glöd hos dig din stackars åldersnojjade nörd!

2008-08-22 @ 17:02:57
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hahahah.. Nej luder sa DU, jag bara fyllde ut meningen lite. Och Mamma stavas inte med 300 "m" så DU vet. Men det kanske var lite brått med att kommentera i ren FRUSTRATION?

2008-08-22 @ 17:07:19
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Michelle

Och jag ställde en motfråga! Menar Ni på allvar att jag som 13åring har varit med och "förvärrat" situationen? Eller var det svårt att förstå frågan?

2008-08-22 @ 17:08:39
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: C

Nu är det dags att tala om för er att ingen av oss har skrivit några som helst av de senaste inläggen.

Om ni tror att det är vi så har ni totalt fel.

Ni är ju så bra på att spåra IP-adresser, då borde ni se att det inte är vi.

Ni har nog fler fiender än vad ni tror.

Blanda inte in oss mer i eran skit.

Och en sak till: det är absolut ingen i släkten som saknar er heller utan vi tycker bara det är hemskt och tragiskt att se hur dåligt du mår Lotta.

Alla hot om "vad du vill göra" med folk.

Ingen av oss är avundsjuka på dig Lotta, vad i ditt liv skulle någon vilja ha?

Sluta nu........

2008-08-23 @ 10:47:50
Postat av: Michelle

För hur många klanmedlemmar "för du talan för" Är du nån jävla president eller? Och du "C"-(P) det enda du nångonsin varit på min mamma är AVUNDSJUK! Du är en senil och förgrämd kärring. Har ni haft "familjemöte" nu igen och gemensamt kommit fram till ett "bra svar". Vad gör du ens här inne, säg inte till oss att inte blanda in er. Ni blandar in er sjävla. Besök inte hennes blogg mer så ska du nog se att allt löser sig jävligt fint.



Och för att vissa är "lite" segare än andra, ställer jag frågan en sista gång!



Menar Ni på allvar att jag som 13åring har varit med och "förvärrat" situationen? Eller var det svårt att förstå frågan?



"Du borde förstå att det var du och din dotter som förvärrade allt " (Vem kommer det ifrån ha?) Jävla idiot !

2008-08-24 @ 18:43:35
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0