Sov gott min lilla sötnos

Idag har jag varit hos veterinären med min lilla katt Sabrina. Det fanns inget mer att göra för henne, fastän jag så gärna ville att det skulle finnas något. Men hon fick somna in i min famn, i lugn och ro. Sen åkte vi upp till landet och begravde henne bredvid våra andra djur som gått bort. Nu ligger hon hos Buzz och Aiisha, och har det bra igen.

Själv ska jag gråta tills det inte finns några tårar kvar. Jag har förlorat så många nu, på kort tid, och inte hunnit sörja klart innan det är dags för nästa sorg. Nu ska jag sörja min lilla söta underbara Sabrina ordentligt. Jag ska gråta så mycket jag vill och inte låta något hindra min sorg. Sov gott nu min lilla älskling <3

Kommentarer
Postat av: mona

lilla lottisen :( det var de bästa för lilla sabrina älskar dig

2009-05-21 @ 03:11:04
Postat av: Michelle

Man får gråta. Önskar att jag kunde det också!

2009-05-23 @ 00:13:21
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Annica

They say memories are golden

well maybe that is true.

I never wanted memories,

I only wanted you.





A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you

you never would have died.





In life I loved you dearly,

In death I love you still.

In my heart you hold a place

no one could ever fill.





If tears could build a stairway

and heartache make a lane,

I'd walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken,

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again....



Sörj på... det är det enda sättet att läka

kram

2009-05-23 @ 11:05:51
Postat av: Michelle

Haha käft med diiiig!

2009-05-29 @ 01:01:14
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0