Ett liv i slowmotion

Den deprimerade har tagit sig i kragen för att skriva ett litet inlägg. Ojoj då, att jag orkar, det är ju helt otroligt. Jag förvånar faktiskt mig själv, för här går det inte undan precis. Tvärtom, mitt liv går verkligen i slowmotion just nu. Jag gör bara sånt som jag måste göra, inte ett skit mer. Jag är inne på Facebook två gånger om dan och spelar Mafia Wars, har torskat rätt ordentligt på det, men det är väl också allt jag gör på Facebook. Orkar inte ens svara på mail och andra saker. Jag är rätt och slätt den mest tråkiga människan i världen för tillfället.

Jag känner mig som en jävla snigel. Inget ont om sniglar, dom är jättesöta, men det känns som att jag aldrig kommer någon vart överhuvudtaget. Noll ork, noll energi och noll koll. Hur faan ska detta gå? Alltså, jag har hur mycket grejer som helst som jag måste fixa och ta itu med, men det händer inget. Och berget av "måsten" bara växer och jag kommer aldrig ifatt. Och jag vet att vissa saker kommer att gå åt helvete rent ut sagt på grund av min ständiga frånvaro av energi.



Jag vill så mycket, men kan ju fan inte

Kommentarer
Postat av: Michelle

Inte nog med att du spelar på din facebook, nu har du tagit över MIN också. Jävla torsk! haha, nej då du kommer att orka Mamma! Även om det känns svårt.

2009-04-06 @ 23:39:32
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Lotta

I know, jag är beroende, precis som ett visst antal andra i vår bekantskapskrets. Nämner inga namn ;P

Men jag hjälper dig ju bara lite så du kommer nån vart i spelet, så vi har nytta av dig när du torskar sen, hehe!

2009-04-06 @ 23:43:16
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja dessa jävla måsten om man slapp dom när man mår dåligt..Oj vad jag känner igen mig då jag var i den där väggen å man inte hadde ork lust eller energi till att göra nått... Men jag är inte i det nu kan jag säga utan mitt liv har blivit till det bättre..Men jag var tvungen att lära säga neej..Vilket jag har svårt att göra..Men nu ska du se snart så vänder det lotta å du börjar ork mera å mera...Men nu ska du inte göra allt på en gång då du har ork att göra nått..Men du ska veta att det är många som tänker på dig..Å det är säckert jätte många som vill hjälpa dig..Jag vill men jag känner att jag bor lite väl långt borta..För tänk om man kunde bara komma in hos dig prata lite å inte göra nått stort av allt utan dricka kaffe..Vara den du behöver kanske ..Nog från mig denna gång..Kram

2009-04-07 @ 14:39:55
URL: http://rebeckamarklund.devote.se
Postat av: Rebelen alias Lars

Oj det är jag som skrev lotta men min dotter hadde sparat å jag kollade inte vad som stog för namn:)

2009-04-07 @ 21:12:34
Postat av: Annica

Gumman....!

Oj oj oj...'

fan va du har vart med om för mycker skit.

Men livet är ju till för att levas säger ju de...

Och jag är så glad och tacksam för dina innläg i min blogg. Det värmer mer än du kan tro. Hoppas att du i ditt eget inferno man se att du ger mod och styrka till oss stackare utanför Gtb...L

Pussa å goa med dina fina barn....och de andra, så mycke du kan.

/annica

2009-04-08 @ 00:45:47
URL: http://ja de vet du
Postat av: mona

VAD[ KAN JU INTE MAN KAN ALLT SA LANGE MAN VILL

2009-04-08 @ 22:53:49
Postat av: Michelle

Höhö ja vet jag hittade den bilden på din dator :) Det är virus, virus i byggnaden, eller det är andios i byggnaden, hahaha du fattar..

2009-04-09 @ 00:09:40
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0