Look into the heart of me



Så står det i Bibeln. Kan inte jag också få mitt stenhjärta utbytt av Gud tack? Eller är det kanske för mycket begärt? Jag har känt mig så ensam ett tag. Rent kroppsligt menar jag nu, för ensam kan jag vara. Jag gillar att vara själv och tycker det är väldigt skönt. En del blir helt nojjiga av det, men jag kan nog bo ensam i en koja i skogen i flera veckor utan att bry mig. Men jag saknar beröring. Och då menar jag verkligen inte på det sexuella planet, utan mer på det sensuella.



En dröm vore att hitta en gk (inte att förväxla med kk), alltså en goskompis. Men det ska vara en manlig gk, en som är go och fin. Han ska lukta gott, ha mjuk hud och lite goa muskler att känna på. Tänk bara att få ligga och sova med en gk. Att bara vara omsluten av trygga starka armar, känna hans andedräkt i nacken och känna hans hjärta slå. Eller att själv få ligga bakom och snuffsa han i nacken. Och bara andas in hans doft. Att bara mjukt få ta på hela honom.

 

Jag saknar verkligen närhet, men vill inte ha nån äcklig jävla pervo, utan bara vanlig gos och mys. Och det kommer jag aldrig mer att få eftersom jag är som jag är. Finns det någon frivillig gk där ute någonstans som kan tänka sig att gosa lite? Som inte har några andra krav än så? Jag tror inte det, och jag förstår det också.



Men drömma går ju, eller hur?
Någon gång, någonstans, kanske det blir så.
När Gud har bytt ut mitt förstörda hjärta.
Tills dess väntar jag på mina fantasiers gk :)


Kommentarer
Postat av: Lars

Jag faller på alla krav du har för en gk...:( jag har inga starka armar...att jag har en massa hår på kroppen...Men gossa är alltid mysikt å sova sked å hålla om någon då man somnar in ....Ojoj så himla skönt...Kram

2009-04-19 @ 05:36:00
Postat av: Michelle

Det här fixar vi utan problem! Vem vill inte ha en GK haha :) Nä nu jävlar blir det andra bullar. Ingenting är omöjligt, speciellt inte med så många beundrare som du har. Hallå wake up honey!

2009-04-19 @ 14:39:32
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem fan vill ha dej din fula fitta?Lite tomt i din blogg,har du äntligen tatt livet av dej?

VI är MÅNGA som blir lyckliga om du gjort så.Som sakt blir värden bättre utan dej äckelhora,men det vet du väl redan.

2009-04-23 @ 10:26:16
Postat av: Annica

Men du... som skriver sånna här kommentarer. Vad är det för fel på dig?

Varför engagerar du dig överhuvudtaget att läsa Lottas blogg om du tycker att hon är allt det du skriver?

Kan du inte bara sluta läsa här och sluta kommentera nått alls och krypa tillbaka till din håla igen. För du måste ju komma från någon liten håla så ryggradslös som du är som inte kan skriva rätt och inte vågar skriva ditt namn. Tröttsamma människa.

För vet du.. det finns de som tycker om henne!

2009-04-23 @ 20:19:16
Postat av: Michelle

Men shit vad det måste klia i nerverna när det inte uppdateras på ett par dagar. Haha detta är faktiskt skrattretande att ni inte kan lista ut det själva, att hade det varit avlivning på gång så hade ni sett det i min väluppdaterade blogg? Nä hörni så fula ord är inte okej att använda om man inte ens kan stava till "sagt" och "världen"! Är det något mer "NI" vill så hänvisas ni till min blogg. Ni får inget annat än ett "trevligt" bemötande.

2009-04-23 @ 23:55:49
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: cameron99gbg

Hej !!! Här är en kille som är gk !! Jag har alltid varit gk och har visat respekt för en person men jag har alltid gillat krama om osv .. Så är det bara .. Hör av dig och du vet var jag finns i facebook eller hotrod !!! kram cameron99gbg ..Ps.. Fint skriven av dig ,,,,

2009-04-25 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0