September

Nu är det höst på riktigt. Hösten är verkligen riktigt mysig. Det är liksom promenadårstiden nummer ett. Lagom varmt så man inte svettas och lagom kallt så man inte fryser. Och tid till allt som inte hinns med under sommaren. Man kan med andra ord tillbringa mer tid inomhus utan att få dåligt samvete. Och det passar ju väldigt bra för min del, för nu har min snuva och hosta som bröt ut i fredags åkt längre ner. Har värsta luftrörskatarren med hostanfall. Får snällt traska iväg till doktorn, som jag så sällan besöker, för jag vet att det blir lunginflammation inom några dagar. Jädrans skit också, har redan hostat sönder revbenen och skulderbladet igen, undrar om dom frakturerna ens kommer hinna läka innan nyår? Positiva tankar, en slurk Cocillana...och mera positiva tankar...


Idag ska jag sitta och göra smycken en lång stund. Har fått lite designideer som jag ska prova, och blir det som jag tänkt mig monterar jag ihop dom. Sen får jag hoppas att personerna dom är till tycker om dom :)

           

Lite vackra höstbilder att pigga upp sig med. Finns det någon årstid som har finare färger än hösten tro?


Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka jätte härliga bilder du lagt upp Lotta. Det är faktiskt väldigt mysigt med hösten! Höppas vi ses snart =) Kram

2008-09-22 @ 17:21:47
Postat av: Michelle

Älskar hösten, det finns inget myyyysigare..

2008-09-22 @ 21:45:58
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ja om det inte regnar en massa så e det mysigt med hösten:) fast iofs hade gärna dragit till Thailand över höst och vinter. Får bli sen när man e miljonär:) Så du sitter och fuskar med Cocillana..hehe..finns ingen bättre host medecinler

2008-09-22 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0