Höstens outfit

Eftersom min nyaste jacka och handväska är svarta så har jag bestämt mig för att hålla alla basplagg i svart, det passar bäst också då jag är blondin. Jag har köpt så mycket kläder i grått, fushia, rosa och svart, allt från kjolar, koftor, linnen, tunikor, tights och strumpbyxor, så nu kan jag mixa allt och även ha jeans till. Mycket stickat, mjukt och fluffigt blir det :)

                 

I morgon ska jag köpa nya skor. Eller stövlar rättare sagt. Har redan kollat in vilka jag ska ha och dom passar perfekt nu till hösten. Ett par för varje tillfälle. Promenader med hunden, lite finare till vardags och riktigt snygga för speciella och festligare stunder. Matchande smycken fixar jag nog helst själv. Design a la Lotta Gotti.

           

Tre par svarta blir det. En stövlett i mocca, lite klack men ändå "promenadvänlig", en högre stövel i mocca med låg klack, mest till vardags för längre hundpromenader och en hög skinnstövel med hög klack. Detta kommer att bli kanon!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jävligt snygga skor mammsen. Jag vill också också oockså köpa :D

2008-09-22 @ 21:47:04
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Andreas

Smycken kan jag plocka med mig en hel ica kass om du vill när jag ska till götet..hehe:)

2008-09-22 @ 21:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0