Surprise!

För en liten stund sedan kom Sigge hit med jobbets lastbil. Han bad Michelle komma ut och hjälpa honom med att bära in en stor kartong. Sen kommer dom inkånkandes på en splirrans ny 40" Samsung Wide Full HD LCD TV till väggen i vardagsrummet. Herregud sicken lyx! Han ska montera upp den på väggen i kväll :)  Då är det ju faktiskt värt att äntligen få tummen ur och koppla in hemmabiopaketet med maffigt surroundljud. Sen kan vi ha filmtajmkvällar här som heter duga! Gud vad mysigt nu i höst och vinter att kunna bjuda hit alla nära och kära, för att mysa i soffan med mjuka filtar, te, godis, chips och vad mer man behöver. Fast Carmen får "Carmen-speciale" : Julmust, pepparkakor och clementiner ;)

             

Sen hade Sigge med sig en present som bara var till mig :)  En ny mobil, en Sony Ericsson K770i , som jag har velat ha ett tag nu. Och lilafärgad också, jag som älskar rosa och lila! Den är perfekt för mig, lagom stor, bra knappar för mig som har långa naglar, och en skitbra kamera...jippie! Nu kan jag äntligen ta kort när jag vill och det ska bli så kul. Så nu har jag nytt nummer igen då, men alla jag vill prata med ska få det. Ganska bra att ha tre mobiler med olika nummer på.

Tack snälla goa Sigge, det finns ingen som du!!!


Kommentarer
Postat av: Carmen

Du är en av dom finaste människor jag känner!

Sicken tv och mobilen är så du! :) Åhh vad jag längar efter våra special mys med massa clementiner!! :D

2008-10-22 @ 22:45:38
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Andreas

Silken lyx alltså=) Jag har gott och hoppats på att där ska komma en vänlig själ med en ny tv till mig med men har lagt ner det projektet..hehe..Jag får beställa en istället=) För utan tv och film går inte nu när det är höst och vinter nu är det dags att bli slacker igen..hehe

2008-10-24 @ 02:48:37
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0