Försökskaninen Michelle :)

Som ni kanske märkt vid det här laget så är jag oerhört intresserad av new age. Det innebär att jag läser väldigt mycket litteratur inom ämnet, om nästan allt. Men det jag ska skriva om nu är hur jag provar alla olika tekniker på Michelle. Jag har läst mycket om reiki-healing, aromaterapi, rosenmetoden och många andra metoder. Sen tar jag till mig lite av allt som jag kan känna att jag tror på och som går att genomföra i praktiken.


Massage med eteriska oljor

Mitt mål är att kunna ge en slags massage som passar för personer med mycket värk i leder och muskler. Den ska vara mjuk, värmande, strykande och nära. Meningen är att den som får massagen ska känna fullständig avslappning, trygghet och lugn, samtidigt som den långsamt och varsamt mjukar upp hårda och stela muskler, samt värmer och lindrar över lederna. Därför har Michelle alltid fått vara försöksperson (stackars barn) under åren. Ja, inte bara vad gäller mina olika massager utan för mycket annat också. Vid ett tillfälle fick hon även vara "assistent" vid en lite mindre trevlig sak jag var tvungen att göra. Min dotter är lika synsk som jag, men hon har inte velat utveckla sina färdigheter ännu, men min stora förhoppning är ju förstås att hon en dag vill lära sig allt jag själv kan. Tills dess får hon vara kanin :) 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag är mer än gärna kanin :) Alltid lika kul och få ta del av allt nytt du kmr på och ska prova. Väldigt sköööööönt. :) Jo mindre trevliga grejer haha men ganska kul så här i efterhand va. Herregud. BOKSTAVLIGT TALAT! Price the lord.. halleluulija, men du kan ju det du gör så jävla bra. Du kan ju fan känna med händerna EXAKT var jag har ont. Helt sinnes.. :)

2008-11-14 @ 19:33:15
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Profeten Simson

det finns flera metoder men jag rekommenderar Lomi Lomi samt min specialmassageolja.

Recept när du hör av dig.



May the 4S B with U

Prophet Samson from Israeli Tribe of Asher

2008-11-15 @ 17:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0