Time to rest

Ikväll åker jag, Michelle, Kim och lilla Freja upp till landet och stannar tills söndag kväll. Gud vad skönt! Vi hoppas på fint väder någon av dagarna så vi kan tillbringa en heldag på vår långa fina vita sandstrand. Det finns två stränder, en med mycket folk och en som vi alltid är ensamna på. Den är över 200 m lång och Freja kan vara lös och springa runt i vattnet och i sanden hur mycket hon vill. Den här gången får Michelle klippa gräsmattan för jag kan inte starta fanskapet till gräsklippare. Förra sommaren höll jag på att få ett frispel efter att ha försökt starta den i en halvtimma. Eftersom vi har internet på landet så kanske vi bloggar lite under helgen. Kim kanske ställer upp på en "dagens outfit" a la lantbrukare ;)
Eventuellt kan någon av oss posera i bikini, gummistövlar och en kratta. Ja, vi får se. Tills dess, ha det gott alla!!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahahahah Kimsan kör inte bara EN dagensaoutfit, här kommer ni få se underhållning som drar en baklängeeees. HAHAHA tjing pling ..

2008-06-26 @ 15:01:35
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Tomas "Sledge" Lagus

Hej Lotta. Kanske kunde hjälpa dig att klippa gräset, hihihi. Hoppas ni får en skön helg på landstället och att ni tar hand om varandra. Man blir tagen av din historia och känner med er. Det finns ju bara 2 måsten i livet, att dö och att välja och valen vi gör är inte alltid de rätta. Jag hoppas att dina val ger dig frid och harmoni i livet. Du får en tia av mig även här. Kram Tomas

2008-06-26 @ 23:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0