Nyaste tattoon

Jag och Michelle hade sedan ett halvår tillbaka planerat våra tatueringar. Självklart skulle Tony på City Tattoo i Göteborg göra dom eftersom han snart har tatuerat hela Sigge :-D  Har länkat till tattoostudion - klicka på Tony så är Sigges tattoos med på många bilder. (Observera "SIGGE" på magen - grymt fräckt!). Kolla de andra grabbarnas sidor också när du ändå är inne, mycket snyggt att kolla på! Jo, jag och Michelle då. Vi hade bestämt var dom skulle sitta, precis nedanför nacken, samt även bestämt vad det skulle stå och i vilken storlek, det enda som återstod var textstilen...Men vem fixar det absolut rätta stuket - Tony så klart. Typ efter två minuters betänketid. TACK Tony, vi är MER än helnöjda!


PREFIERO MORIR DE PIE QUE VIVIR ARODILLADA
Ung.översättn: Jag dör hellre stående än lever på knä
Ps. Michelles rygg på fotot, men vi har likadana.



Kommentarer
Postat av: kimsan aka carrie

Dem är sjukt fina :) hihi.. undra vem som står på tur härnäst? det är säkert siggelito ;) haha .. kära lotta. enlitgt jennica och emma är du FD VÄN.. hahahha.. sjukt!

2008-06-24 @ 22:35:17
Postat av: Michelle

NEJ DET ÄR JAG hahahah det blir draken vet bara inte placeringen riktigt än.. Magen kanske ?? :P

2008-06-25 @ 00:07:47
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha NEJ DET E JAG.. men det blir säkert någon utav er. är ju luspank förfan.. eller vf inte öronsnibben?

2008-06-25 @ 14:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0