Resor hit och dit

Just nu är Jimmy och Basia i Polen sedan en vecka tillbaka, och dom blir borta i en månad. Stefan och Veronica åkte till Spanien igår, och om några dagar åker Carmen och Nina till Barcelona. Själv åker jag bara till landet :D  Fast jag gillar Sverige på sommaren och är mer än gärna på landet. Men i vinter blir det Thailand. Blev sååå sugen på att åka dit efter att jag såg Carmens foton. Särskilt detta! Jag ska minsann också klappa en tiger om det så är det sista jag gör.

 

VILKEN VACKER TIGER!!! ÄLSKAR ALLA SORTERS KATTER.

Eventuellt reser vi någonstans i höst också. Michelle vill till Amsterdam (det har hon velat ända sedan jag var i Holland förra året) och jag vill gärna till Kroatien eller Italien. Ja, vi får se hur det blir med det. Men Thailand är spikat och klart och det ska bli otroligt spännande och roligt!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Får man lov att följa med till thailand? Där jag jobbar har vi två platser i en tatueringstudio där nere så där kan jag ordna billiga gaddningar;)

2008-07-25 @ 22:16:01
Postat av: Michelle

Det ska bli så jävla skönt att få komma bort... Halleluuuliijaaa(H)

2008-07-25 @ 22:37:37
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tycker mycket om det du skrivit! Spännande att se lite fina grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-12-01 @ 18:33:11
URL: http://jade.se/reseguide/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0