Lite bilder från landet

Jag skulle ju lägga upp lite bilder från helgen som var. Hade jag nästan glömt. Här är några (får inte ta vilka jag vill, med risk för att bli halshuggen) bilder på lite blandat.

              

              

Ovan från vänster; 1. Lilla söta Freja, som blev 6 mån på söndagen. 2. Jag rensar ogräs i nattlinne, pyjamsbrallor och flip-flops. 3. Morgonmys med Freja på altanen. 4. Nyvakna sötnosar. 5. Jag på våran nya altan. 6. Freja i full galopp nere på stranden. 7. Kim, jag och Freja vilar lite på gräsmattan. Snajdiga kläder va? 8. Sigge, som kom upp på söndag och byggde staket runt altanen. Kim tvingar alltid honom att ta av sig, hon måste kolla på alla nya tattoos eftersom han tatuerar sig var 14:e dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysit ställe vart ligger erat land? jätte mysigt verkligen ;)

2008-07-01 @ 17:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0