Kul faktiskt

Igår när Michelle var på Iron Maiden hade jag och Freja en riktigt mysig eftermiddag och kväll. Förutom några svettiga promenader satt vi på balkongen i solen och käkade och drack kaffe. Jag ägnade nog mer än fem timmar på att, kors i taket, uppdatera mig lite vad gäller tarotläggning. Och jag tyckte faktiskt att det var riktigt kul och givande! Helt otroligt ju, med tanke på hur länge jag låtit det intresset vila. Jag uppdaterade mig lite vad gäller olika läggningar och tolkningar, och lärde mig 8 nya läggningar för olika frågeställningar. Väldigt användbara för olika slags frågor. Det här är något jag verkligen kommer att ha till stor nytta av längre fram.
 


Just nu när jag sitter och skriver det här, så kollar jag och Michelle på "Sorority Boys" samtidigt på TV4. Vi skrattar så vi får kramp, måste ladda ner den och se den igen när jag kan koncentrera mig helt och hållet på filmen. Vi sitter och väntar på att det ska bli lite svalare ute så vi kan åka upp till landet. Det är för varmt för Freja att åka nu. På tal om att skratta, igår när jag provade olika läggningar, så gjorde jag några rörande lite människor runt omkring mig. Enligt min egen etiska moral så spår jag aldrig om någon som inte själv vill. Det har jag aldrig någonsin gjort förut, för jag anser att jag inte har någon som helst rätt "att titta in i någon annans liv" , och jag har aldrig någonsin velat det heller. Men nu är det ju på det viset att det finns ett antal personer som gjort mig väldigt illa och jag har inga högre tankar om dom människorna. Så med andra ord struntade jag fullständigt i att jag bröt mot mina egna regler, hehe, och jag tog mig en liten titt. Avslöjar givetvis inte för någon vad jag såg, men det var väldigt intressant och roligt för mig i alla fall. Fick mig väldigt många goa flabbisar! Ja, varför inte? Har folk betett sig som riktiga svin mot mig så kan jag allt vara lite svinig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hoho jaja, må du berätta för mig annars hemsöker jag dig.. moahahhah gud va skööjj

2008-07-27 @ 17:10:47
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Andreas

Väntar med spnning vännen:) Kram

2008-07-28 @ 01:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0