Angående spådom

Många skriver till mig och vill bli spådda. Jag lägger inte upp era kommentarer då ni frågar om privata saker och andra kanske kan förstå vilka ni är. Men som jag skrev i ett tidigare inlägg, jag har inte orken just nu att spå. Jag är jätteledsen för det, för jag förstår att många av er som vill bli spådda verkligen är i behov av vägledning. Det enda jag kan föreslå är att ni kanske kan försöka med någon annan. Däremot vet jag ingen jag personligen kan rekommendera, men det kan ni säkert hitta på nätet. I något forum borde man kunna hitta någon som många rekommenderar.

Och angående frågor om hur det går till när jag spår och vad jag kan, så skriver jag en liten kortfattad förklaring här.
Jag spår i tarotkort, vanliga kort och med pendel. Jag kan spå människor även om dom inte sitter framför mig, alltså på distans, det enda jag behöver är personens förnamn och ålder. Jag kan även svara på rena ja-och-nej frågor. Jag kan inte spå mig själv (tyvärr). Jag svarar aldrig på frågor om döden tex, jag spår inte personer under 16 år, inte heller människor i djup kris eller om någon är påverkad av alkohol och/eller droger.

Jag kan inte spå i händer, kristallkula eller kaffesump :)  Jag är heller inte fjärrskådare, alltså ser jag inte vart försvunna djur, människor eller saker tagit vägen. Under årens lopp har jag ofta fått frågor som: "Varför kan du den saken men inte den?"  Jaa, det vet jag faktiskt inte. Det bara är så. Jag kan spå och se en del saker, men jag kan inte spå på alla sätt.

Vilka övriga "förmågor" jag har inom det här området vet bara mina allra närmaste, och så får det förbli.



Kommentarer
Postat av: Rebelen alias Lars

Jag törs då inte bli spådd...För tänk om det skulle komma fram nå hemskt tråkigt...

2008-07-21 @ 12:35:11
Postat av: Michelle

Hihi , vilken VIP jag har som blir spådd när jag vill och dessutom Gratis :) Du är grym!

2008-07-21 @ 22:13:19
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0