Thrue beauty begins...

         
Klicka upp bilderna för att se hur underbart vackra dom är!

in the soul of a child. Nu har jag verkligen gått och blivit förälskad. I tre stycken ursöta planscher/affisher med bilder av Lisa Jane som jag hittade av en slump för en stund sedan. Dom är ju bara helt bedårande, enligt min smak då förstås. Jag har beställt dom och hoppas dom levereras i januari. Då ska jag rama in dom i snirkliga guldramar med antikvit passpartou och hänga upp dom i mitt nyrenoverade rum. Det kommer verkligen att bli kanonfint. Hoppas Carmen också gillar Lisa Janes bilder, med tanke på att hon måste få en fin inflyttningspresent när hon nu snart får en egen lägenhet :)

Kommentarer
Postat av: Carmen

vad sööt du är! Men det dröjer nog lite till innan jag flyttar. Måste lösa ett par grejer.. hm.. Men det kommer bli toppen :) Vill bo så nära er som möjligt!

2008-12-09 @ 17:47:46
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0