Så himla bra det kan bli

I kväll känner jag mig riktigt glad, ja faktiskt lite lycklig. Vem kunde tro det för några år sedan? Inte jag i alla fall. Men just nu har det hänt så mycket positivt i mitt liv så jag bara måste skriva lite. Lilla valpen Rutan-Tutan har flyttat hem till sin mamma Heléne idag, och det känns så jättebra och helt rätt. Heléne är helt underbar och en bättre matte/mamma kan Rutan inte få. Är så glad över hur allt detta löste sig till slut. All lycka och kärlek till Rut & Heléne!

Och sen har jag och Maria verkligen funnit varandra. Det känns så otroligt härligt, befriande och roligt att vi hittat varandra igen efter nästan 27 år. Vi är som varandras spegelbilder och så lika varandra. Samma humor, åsikter och värderingar, ja det blir aldrig någon pinsam tystnad mellan oss. Med Maria kan jag vara bara mig själv. Och nu ska vi ses på söndag igen - så jäkla kul!!!

Och tack än en gång älskade Michelle för att du hjälpte mig att ladda ner Spotify, du är så snäll och go!
Och eftersom du flyttat hemifrån så slipper du ju lyssna på min "jävla depressionsmusik" nu, haha! Skönt va? Nu sitter jag och njuter i fulla drag av Isaac Hayes She´s Got A Way


Kommentarer
Postat av: Linda (Shiva)

Hej Lotta!



Va kul att Rut hittat ett nytt hem!

Självklart får du länka till min blogg =)



Kram på er!

2010-03-28 @ 17:52:25
URL: http://lindaochtroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0