Med körsbärsblommor som himmel

Idag har jag, Michelle och Freja varit ute och promenerat i det fina vädret. Vi gick i över två timmar och det var jätteskönt :)  Dessvärre är ju tant Lotta fortfarande väldigt trött och somnade givetvis när vi kom hem. Men det går framåt istället för bakåt i alla fall, och det är huvudsaken. Tack Michelle för att du övertalar mig att hänga med. Du är så snäll och gullig <3 



Om någon inte redan visste det, så är ju Michelle numera naturfotograf. En något underlig vändning i hennes hobby och intressevärld, ja ni som känner henne vet vad jag menar. Michelle och träd och blommor liksom? Men, men, där ser man. Ingen är gladare än jag, eftersom jag kan sno fina bilder ur hennes blogg :)



Här är "lilla" Freja på promenaden idag. Ser ni hur hon har laddat på sig över bröstkorgen? Och hur lyckas Michelle fånga alla hennes konstiga miner på kort? Haha, det ser ut som om hon petar bort en matbit som har fastnat mellan tänderna i överkäften.



Freja och jag vid Högsbo Sjukhus. Freja - lika vacker, stolt och ståtlig som alltid. Jag själv - hållning som en hösäck, klädd i sedvanlig luffar-utstyrsel, slarvig hästsvans och givetvis osminkad som vanligt. Tur det är på avstånd ;) 

Kommentarer
Postat av: Lars

Det är så roligt å läsa att det går framåt för dig hela tiden...Trött ja det skulle jag med vara om jag skulle gå :)Sen det är ju fina bilder hon tar...Även på dig å den där lilla hunden ni har :) Kram

2009-05-13 @ 08:11:36
Postat av: Michelle

Kastat sand ja, vi skulle dränkt henne i sandlådan helt enkelt!

2009-05-13 @ 16:15:02
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag tycker du är fin...L

Tänk va konstigt man kan tycka om sig själv. Varför är det så svårt att vara snäll mot sig själv ?



Men bra skönt är det när man kommer ut i solen. Bra gjort

2009-05-14 @ 21:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0