Utmaning

Utmaning: alla svar ska börja på första bokstaven i ditt förnamn!
Jag har blivit utmanad av Michelle, så då utmanar jag Mona som också ska börja blogga nu.

Namn: Lotta
Ett ord på fyra bokstäver: Läka
Flicknamn: Linnea
Pojknamn: Liam
Yrke: Lönnmördare
Färg: Lila
Klädesplagg: Luffar-outfit (min dagliga)
Mat: Lax
Sak i badrummet: Lypsyl
Stad: London
Orsak att vara sen: Ledstelhet (typ jag varje morgon)
Något man skriker: Luften är fri för alla!
Film: Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Dryck: Latte Macchiato
Band: Lasgo!!!
Djur: Lemur
Snygging: Lotta Gotti (hottie)
Bil: Lamborghini
Sång: Love lockdown
Ordspråk: Lev som om varje dag vore den sista!

Kommentarer
Postat av: Carmen

hahaha... gillar yrket: lönnmördare... :P Och bäst av allt "Luften är fri för alla".. Ser mig dig stå och hoppa och vifta med armarna med hagatras rösten: "Lufteeeeennn är friiiiiii föööör allaaaaaaaaa" hahahah

2009-03-10 @ 00:06:39
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Carmen

Tack för igår!! Ert hem är verkligen som ett andra hem för mig. :) Förutom hemma är det hemma hos er som jag trivs bäst.

Ni är helt underbara! Jag blir glad i hjärtat bara av att tänka på er. Mycket kärlek alltså!

2009-03-10 @ 10:32:44
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0