19 vårar idag :)

Idag fyller min älskade dotter Michelle 19 år. Vad tiden går fort. Jag minns det som igår,
den dagen detta charmtroll föddes, med fullt av lockar i sitt mörka hår. I det ögonblicket,
när du vilade i min famn, så visste jag att du var speciell. Min helt underbara Michelle :)
Eftersom du är född på vårdagjämningen den 20:e mars 1990, så kommer jag alltid att
förknippa din födelse och dina födelsedagar med våren.



Idag önskar jag dig den finaste av födelsedagar och hoppas att du får en underbar dag
och kväll. Sen blir det mera firande på söndag med hela familjen, och det blir mysigt :)
Så grattis på 19-årsdagen min älskade lilla krulltott, du är solen i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Tack så mycket Mamma! :) Vad söt du är!

2009-03-20 @ 00:26:24
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Rebelen Alias Lars

Man får säga GRATTIS då till den stora dagen :)

2009-03-20 @ 08:44:35
Postat av: Anonym

ÅÅH min michelle fyller år idag !!!! vi ska ha så kul idag (L)

2009-03-20 @ 10:13:54
Postat av: Mona

ÅÅH min michelle fyller år idag !!!! vi ska ha så kul idag (L)

2009-03-20 @ 10:14:14
Postat av: Carmen

hahahaha... Tvättstuge exemplet var fan bäst! Jag gav folk stötar hela dagen igår för att jag hade borstat min katt där på morgonen- Men tycker det är lite kul. Och du måste erkänns att det låter himlans fint? :)

2009-03-20 @ 12:06:56
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0