Shame on me

Fy vad dålig jag är på att uppdatera den här bloggen! Sitter flera gånger om dagen och tänker att nu ska jag banne mig skriva om det eller det, om alla möjliga grejer som pluppar upp i mitt huvud, men sen ändrar jag mig och skiter i det. Det är så otroligt många saker som snurrar runt i skallen så jag knappt kan sortera allt. Vardagliga saker blandat med sånt jag bär inom mig. Men jag har ingen aning om hur jag ska hantera allt detta kaos? Var börjar man liksom?

Jag kan ju skriva lite om medicin-urtrappningen i alla fall. Det har gått över förväntan bra. Nu äter jag inga smärtstillande överhuvudtaget, bara en Lyrica/dygn istället för tre, och den äckliga och livsfarliga Xanoren är helt borta om två dagar. Sen tar jag bara en antidepressiv morgon och kväll + en Lyrica. Det tycker jag faktiskt själv är väldigt bra gjort av mig :)

Vad har mer hänt? Jo, jag och Michelle har köpt en Orbitrek minsann! Alltså en sån där motionscykelapparat med handtag typ. Så den tränar vi på nittioåtta gånger om dagen - inte. Bara ibland, men det ska det bli ändring på. Jag har i vilket fall som helst gått ner dom flesta överviktskilona nu tack vare att "Bli-ett-fetto-medicinen-Lyrica" är sänkt i dosen. Ingen är gladare än jag fastän jag har en bilring kvar :)  Men den kan jag leva med ett tag till bara jag vet att den kommer att försvinna.

Nä, nu får det bli en bra film och sen rätt i bingen. Har en hel del att göra i morgon, så det är väl bäst att somna i någorlunda tid. Ha det gott alla, och ta väl hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0