Hemma igen

Igår kom mina älskade barn hem ifrån Polen. Det var så härligt att se dom och krama om dom eftersom jag längtat så mycket. Det var beräknat att dom skulle vara hemma vid elvatiden, men pga av att färjan till Sverige var försenad, ett långt stopp i tullen med genomgång av bil och bagage mm och dåligt väder, så kom dom inte förrens vid halv ett. Då blev det kramkalas, varm choklad och mackor, bild och filmvisning, roliga berättelser och mera kramar :)
Om någon vill läsa mer om resan och/eller kolla på foton mm, så kommer det nog upp i min dotters blogg inom den närmsta tiden. Det är bara att klicka på Michelle under mina länkar så kommer du till hennes blogg. 

Ja kul hade dom haft, och det är viktigast. Alla tre hade givetvis passat på att tatuera sig. Basia gjorde ett stort kors på ryggen, Jimmy gjorde en på sidan av hela underarmen med texten Brazilian Jiu Jitzu  och Michelle gjorde initialerna JL på insidan av ena handleden. Det är både hennes pappas och storebrors initialer. Dom heter ju Jimmie och Jimmy :) 
Sen hade dom varit hos frissan också då. Michelle hade klippt av sig ännu mera hår, tunnat ut det och färgat det. Hon är så fin i håret nu. Lite roliga saker inhandlades (synd med tullen där Michelle, haha) och mängder med inhemska maträtter, drinkar och färgat öl testades. Och givetvis var Michelle och Basia åskådare när Jimmy var och tränade med sina polska vänner på Top Team MMA. Kan ju säga att dom fotade och filmade (och dregglade) rätt mycket när killarna drog av sig tröjorna :)

Nu är dom i alla fall hemma igen, och det är skönt tycker jag som mamma :) 


Kommentarer
Postat av: Rebelen Alias Lars

jag kan tänka mig att dom pratade i mun på varann då dom skulle berätta vad dom gjort..Alltid roligt att ha sina barn hemma...Kram till dig lotta

2009-02-17 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0