Zzzzzzzz



Efter flera dagars komaliknande depressionstillstånd tänkte jag ta mig i kragen och skriva ett inlägg. I alla fall ett litet sådant. Men upptäckte precis en ny kommentar på mitt senaste inlägg här under så jag tappade lusten och orken. Ärligt talat så skiter jag högaktningsfullt i om DU eller "NI" vill att jag ska ta livet av mig. Jag har större bekymmer än så, än att orka bry mig. Dina/era intelligensbefriade kommentarer börjar bli en aning uttjatade nu. Kom med något nytt nån gång.

Vill ändå önska alla goa och fina människor en god morgon och en fortsatt fin och underbar dag <3


Kommentarer
Postat av: Rebelen

Men lotta kul å se att du skriver lite igen.Hoppas du får en fin dag lotta..Kram..Ja den där som skriver kanske ska göra nå åt sitt liv..

2009-04-23 @ 13:03:52
Postat av: Zeke från SBW

Här kommer en vårvarm, ja nästan sommarvarm

kram från Borås!!!!!

Mycket handlar om energi, och att fokusera

den på rätt sätt....

Tanken styr oss mer än vi tror.

Rikta tanken rätt, så blir allt bra..

Kraaaaaaaaaaam på dig Lotta!!!!



2009-04-27 @ 10:43:46
Postat av: Michelle

tack Mamma!

2009-04-28 @ 18:10:26
URL: http://mi
Postat av: Annica

Men hur är det med dig egentligen?

Blir ju lite orolig för dig. Det är inge kul att må skit. Eller smider du andra planer...L?

2009-04-29 @ 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0