"En liten lista" heter det nu

Eftersom jag inte skrivit ett skit på tre dagar så kan jag anmäla mig frivillig till att fylla i Michelles "lista". Jag sitter ju bara här som en annan apatisk mupp och får inget gjort ändå. Så för er andra som läser min blogg och har en egen; ni får också gärna fylla i "listan" om ni vill :) 

Citat Michelle:
"Den som känner sig villig får gärna kopiera-klistra in-ändra det är inget tvång men det hade vart roligt! ;) Och så slipper jag läsa repliken "Michelle har utmanat mig IGEN" haha."

Ålder: 41
Längd: 166 cm (tänk att jag varit 173 cm!)
Vikt: Närmare 80 än 58 kg i alla fall ;P
Favoritkändis: Ja vem kan det vara? Vin Diesel så klart
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brunett
Ögonfärg: Blå
Favoritfilm: Gökboet
Favoritskor: Flip-flops (gärna året runt)
Drömjobb: Läkare
Favoritbutik/Sverige: GeKås i Ullared
Favoritbutik/utomlands: Vapen affärer
Favoritkaffe: Gevalia Colombia med mjölk
Kilklack eller stilett: Stilett
Favoritdesigner: D&G
TV-program: Det Okända
Favorittidning: Allt Om Trädgård
Länder du varit i: Sverige, Danmark , Norge, Tyskland (+BDR och Berlin innan muren föll), Nederländerna, Belgien, Frankrike, Spanien, Turkiet
Favoritplats i hela världen: På landet 
Favorithändelse i ditt liv: 14 januari 1986 när Jimmy föddes och 20 mars 1990 när Michelle föddes (KÄRLEK!)
Husdjur: Mina katter: Simson, Sabrina, Gizmo, Monica och Amiina + hunden Freja (jag är bara mormor åt Michelles Dogo Canario), och mina katter Izac, Tintin och Diesel som bor i andra hem.
Drömbil: Ferrari 599 GTB Fiorano (går som ett skållat troll)



Den som känner sig manad kan ju "kopiera-klistra in-ändra" nu då :)

Michelle ligger och sover nu. Precis nu hörde jag henne prata i sömnen, högt och ljudligt;  Jag hatar människor!
Är detta en undermedveten önskan om att gå på bio och se "Män som hatar kvinnor"? Eller är hon bara allmänt knäpp, haha?


Kommentarer
Postat av: Rebelen alias Lars

Ålder: 42 snart 43

Längd: 175

Vikt: 70

Favoritkändis: Oj det är många

Skostorlek: 42

Hårfärg: mörk men snart grå :)

Ögonfärg: Blå

Favoritfilm:

Favoritskor: tännisdojjer på vinter Foppa på sommaren

Drömjobb: chef

Favoritbutik/Sverige: finns den

Favoritbutik/utomlands: Ja kan det vara nått vi inte har här..

Favoritkaffe: Gevalia med mjölk

Kilklack eller stilett: inget av det ...

Favoritdesigner: ingen

TV-program: csi

Favorittidning: Nått med hojjar

Länder du varit i: Sverige , Norge, finland

Favoritplats i hela världen: är född på landet men jag åker till umeå på en stuga

Favorithändelse i ditt liv: 8 januari 1994 när Madelen föddes och 22 mars 1997 när rebecka föddes

Husdjur: katt

Drömbil: allt som går fort

2009-04-09 @ 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0