Rättvisan segrar alltid

Detta tillägnas en person som jag älskar och bryr mig väldigt mycket om. Hur orättvist saker och ting kan kännas just idag, så ska du veta en sak, och det är att rättvisan alltid segrar till slut. Kanske inte i morgon, om en vecka eller om fem år, men en dag så hinner rättvisan alltid ikapp. Vi har ju så många gånger pratat om KARMA och om att "what goes around comes around", och så är det. Kalla det "dom kosmiska lagarna" eller vad som helst, men så är det och så kommer det att bli. Nu ska du bara vända detta ryggen och inte ens tänka en tanke om detta mer. Det finns inte, det existerar inte. Det enda som finns är kärleken till dig, från mig och från alla andra som älskar dig!



Du var så otroligt modig, stark och duktig idag. Det tycker inte bara vi som var med dig, utan många, många fler. Tänk på det och glöm inte hur många det är som älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Carmen

usch det där låter inte bra..

Tack Lotta. det har bara varit så himla mycket och jag sover så jävla dåligt så orkar liksom inte med allt jag måtse. men ska bättra mig! :)

2008-09-26 @ 11:36:27
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: KIM

Lotta du är guldvärd. Du gör mig så glad. Jajamensan existens no more. I LOVE YOU!!!!!!!

2008-09-26 @ 13:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0