Tävlingar på min blogg!

Nu kommer jag snart att börja ha tävlingar på min blogg. Vem som helst kan delta och det krävs ingenting av dig för att få vara med. Jag kommer att lotta ut vinsterna bland dom som skrivit en kommentar om att dom vill vara med. Jag ser till att du får det ev. paketet hemskickat om det är en sak som är vinsten. Jag har tänkt mig att lite längre fram även börja lotta ut vägledning i form av spådomar. Mer information om allt detta kommer i dagarna.



SNART ÄR DET DAGS MED TÄVLINGAR PÅ MIN BLOGG - HÅLL ÖGONEN ÖPPNA !!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej Lotta!



Låter himla kul,kan säga att du redan nu har en tävlingsdeltagare!



kraM*



Sussi

2008-10-30 @ 20:24:50
Postat av: Andreas

Jag är lätt på alltid kul med tävlingar;)

2008-10-30 @ 23:56:03
URL: http://wehlins.blogg.se/
Postat av: Kiman

Ja :D jag ska ta mig fan tävla. Och jag vet att det är mycket fina priser. I be back. And iam going to win!!

2008-10-31 @ 15:23:35
URL: http://Har ingen blogg :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0