Kravla upp igen



Ungefär så här känner jag mig idag. Men bättre så än att vara helt utslagen och inte orka något alls. Nu skriver jag ju ändå i bloggen efter fyra fruktansvärt jobbiga dagar. Fy faan för att må så dåligt. Hoppas det vänder åt rätt håll nu. Tack till alla er som muntrat upp mig! Dels med gulliga kommentarer här i bloggen, dels alla ni som finns i min närhet och sen alla som skrivit till mig på Hotrod. Tyvärr funkar inte mailen som dom ska därinne, så jag säger tack till er här istället, ni vet vilka ni är. Och sen till dig anonym, vars kommentar jag såg nu på morgonen i nedanstående inlägg, hur orkar du? Sluta skäm ut dina barn nu (dom är också här inne och läser) och börja uppföra dig som den vuxna människa du är!



Kärlek till alla er som alltid finns för mig. Ni vet vilka ni är, ingen nämnd - ingen glömd. 

Kommentarer
Postat av: Zeke från SBW

Kraaaaam på dig!!!!

2008-10-04 @ 12:06:25
Postat av: Michelle

Vi röjde rejält idag!! :) Superskönt..

2008-10-04 @ 16:29:46
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0