Ojsan hoppsan...

var klockan så himla mycket? Det trodde jag inte. Men det beror nog på att vi har haft så himla trevligt i kväll. Hade faktiskt tänkt skriva ett riktigt seriöst och djupt inlägg nu om en grej, men det får vänta tills en annan dag. Måste lägga mig snart. Var inne på Facebook en stund nyss och svarade på lite roliga mail från ett par personer jag inte träffat på ett tag. B ville gå ut en kväll och ta en öl och prata, så det ska vi absolut göra :)  Och F, kul att höra av dig, det var länge sedan och jag har faktiskt varit orolig för dig. Men helt i onödan förstår jag nu, och det känns väldigt bra! 

Nä, nu är det dags att borsta tänderna och hoppa i sängen och läsa. Med alla djuren här i vårt eget lilla zoo :)  Det är lite trångt med alla böcker, tidningar, katter och hunden ska jag villigt erkänna, men himlans varmt och mysigt. På tal om böcker, med min lilla egenhet att läsa flera på en gång, så läser jag sex stycken varvat nu! En aning knäppt, jag vet.
Nattens boktips: Innan döden kom av Elizabeth George, Insikt - 50 år av lärdomar från andra sidan av Sylvia Browne, Väck din inre healer av Eric Pearl, Du är vad du äter av Gillian McKeith, Nästan död man av Åke Edwardsson och Den otroliga sanningen - ett mediums guide till den osynliga världen av Gordon Smith. Mycket bra allihop måste jag säga :)

Carmen, Kim och Michelle - ni är så underbara alla tre, ni lyfter verkligen upp mig :)
God natt och sov så gott alla, dröm sött...


Kommentarer
Postat av: Rebelen Alias Lars

Ja men du vet att tiden går fort då man har det trevligt :) Kram

2008-11-04 @ 06:15:26
Postat av: Kiman

Uppppaa meraaa :D:D

2008-11-05 @ 15:37:45
URL: http://Har ingen blogg :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0