Oooh happy day

Fastän jag har ont som fasen i revbenen och i skulderbladet så har det varit en riktigt fin dag och kväll. Det gick jättebra hos kuratorn och vi pratade bla om min blogg idag. Hon är väl insatt i min livshistoria och har även träffat flera av mina närstående. Vi tittade igenom bloggen tillsammans och hon var väldigt intresserad av de anonyma kommentarerna som är skrivna av mina "fd sk syskon och vänner". Hon kunde ju snabbt konstatera att dom är "gravt psykiskt störda" allihopa eftersom dom inte "kan släppa sin sjuka fixering av mig och mina barn". Medans jag har gått vidare med mitt liv så har dom "fastnat i det förflutna". Hon ansåg också att jag skulle fortsätta blogga om det får mig att må bättre, och det känns bra att blogga, så jag fortsätter med det. Hon skulle följa min blogg framöver och skratta med mig åt deras otroligt löjliga, barnsliga, genomskinligt avundsjuka och patologiskt störda kommentarer. Jag ska bara skratta jag med. Vad annars?

Jag fick också en kopia på mitt nya läkarutlåtande som min gulliga läkare själv skickar in till Försäkringskassan och allt. Det ska ligga till grund för min förtidspensionering. Känns väldigt skönt att jag får så mycket hjälp utav mitt team jag har.

Efter att tvätten var avklarad kom våran goa Carmen hit. Vi har ju inte träffat henne sedan hon åkte till Barcelona, och det var så mysigt att umgås med henne igen. Michelle, Carmen, Kim och jag har alltid väldigt djupa och underhållande saker att avhandla. Så nu har vi följt Carmen till spårvagnen, varit på tappen och köpt cigg och tagit en sväng med Freja. Kim ska sova här i natt också, för i morgon ska vi passa mina bonusbarnbarn Oliver och Liam. Blir det någorlunda väder tar vi en långpromenad i Slottskogen. Det blir säkert jättekul och trevligt. Titta på alla söta och gulliga djur och käka glass.
 
Sen har jag hittat en bild som exakt överensstämmer med min planering av en del av trädgården på landet. Med samma träd, buskar och växter som jag vill ha där. Fast med lite fler perenner och lökväxter framför. Så himla fint och vackert :)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Ja att dom "anonyma" är gravt psykiskt störda har man ju listat ut för länge sen och särskilt nu på dom sista inläggen som har skrivits. Så rocka på med din blogg Lotta:)

2008-08-19 @ 03:20:03
Postat av: Andreas

Kolla in på hotrod en sväng imorgon laggt ut lite nya bilder på tattos och grejor. Gjorde en ny tatto senast idag:)

2008-08-19 @ 03:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0