Ny vecka

Jahaja, så var det måndag igen då. Har just varit ute en sväng med Freja och nu ska vi gå och lägga oss en stund till. Det blev så himla sent igår. Blev en aning paff för en stund sen då T ringde på mobilen. Han är alltid så väldans morgonpigg och tyckte vi skulle gå en promenad i Slottsskogen och sen ta en fika. Det var ju ett tag sedan vi sågs sist. Men det är lite väl tidigt för min del. Först vill jag sova, sen duscha och göra mig iordning, sen kan vi gå. Ska träffa honom vid tvåtiden. Men det var väldigt bra att han ringde just idag, har en hel del saker att prata med honom om, och hade inte han ringt så hade jag. Fast jag har en stark känsla av att han är mer "upprörd" över vissa saker än vad jag är. I vilket fall som helst, nu ska vi nana jag och Freja, och det är alltid lika mysigt för hon snarkar och pustar så gott i mitt öra :-))))

Kommentarer
Postat av: Carmen

jaså du Lotta ;) Mycket sånt nu för tiden.. Är ni på g eller? han verkar ju minst sagt intresserad! ;)

2008-07-14 @ 11:50:46
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: kimmenw.blogg.se

Men gud han ? haha ;) go for it lotta. tihiii. LOVE YOU

2008-07-14 @ 12:20:46
Postat av: cameron

glöm honom och tänk på dig själv första hand .. bryr dig väldigt mkt ..

2008-07-14 @ 23:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0