Love hurts

Varför ska kärleken vara så himla svår? Varför gör kärlek så ont? Varför tar en del människor så lätt på kärleken? Betyder det inte allt för alla? Nej, tydligen inte. Världen är så full av players, folk som dejtar hej vilt - den ena efter den andra, hoppar i säng med allt och alla... Jag fattar inte alltså! Var finns självdistansen, hedern och självrespekten? Är det bara sex alla är ute efter nu för tiden? Visst, det är en jätteviktig del av varje människa och varje förhållande, men att bara kn...a runt liksom. Jag bara undrar. Alla gör som dom vill förstås, men jag vill verkligen inte träffa någon som har hållt på så. Och hur ska man kunna veta det? Vem det är man släpper in på livet. I dom finaste vattnen simmar dom fulaste fiskarna eller hur det nu är man säger. Men förstår ni vad jag menar? Hur ska man kunna hitta den riktiga fina och rena kärleken?



Jag längtar efter den personen som kan få mitt hjärta att brinna

Kommentarer
Postat av: Trinity alias Lars

Jag som är man tycker det är härligt då kärleken slår till..hoppa i säng me första bästa nej tack Detta låter säkert konstig då jag är man..Men sex är inte allt här i livet.Kärleken den år stor å den är skön då man känner den..

2008-07-10 @ 18:10:34
Postat av: Andreas

Det undrar jag också vart man ska finna den rätta kärleken som man ska leva resten av sitt liv med?. Som du skriver jag förstår inte heller hur folk kan se så lätt på kärleken. Än så länge här i livet har kärleken bara gjort ont gång på gång.

2008-07-10 @ 19:41:30
Postat av: Trinity alias Lars

Äkta kärlek gör ont men på ett skönt ställe bara...

2008-07-10 @ 22:35:15
Postat av: Carmen

håller med dig Lotta!

2008-07-11 @ 13:14:44
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Michelle

Nää , snyft snyft. Snälla rigga snaran på viden så jag slipper anstränga mig innan hoppet.. Hahahaha

2008-07-11 @ 18:34:58
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Michelle

Snygg designen blev föresten ..:)

2008-07-11 @ 18:35:16
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0