Framåt marsch...

Jag har nyligen fått diagnosen agorafobi. I och för sig så har jag också fattat att jag är allmänt ding i huvet på många sätt, men jag hade liksom inte riktigt lyckats sätta namn på det senaste årets ångest. Men tack doktorn, nu vet jag. När jag sa det till min dotter så kontra hon med svaret: "Nämen gomorron!"



Depression, paniksyndrom, ångest, social fobi och lite agorafobi för att sätta lite extra krydda på tillvaron. Kan det bli värre? Näe, det kan ju inte det. Alltså kan jag bara försöka vända allt åt andra hållet. Jag ska försöka i alla fall. Jag måste utsätta mig själv för jobbiga situationer, först i liten skala, och sedan succesivt öka på. Gulp känner jag då! Men det är bara att ta tjuren vid hornen och köra på. I morgon ska jag köpa skor och jeans med min dotter, så om nån ser ett avsvimmat åbäke i nån butik...don´t worry...
det är bara jag :)


Kommentarer
Postat av: Anonyma Sanna

Hamnade på din blogg av misstag en gång för länge sen och började och läsa den.Jag är glad över att du har fått en diagnos men då undrar jag vad dina f.d systrar har för någon!!?? För det jag har läst på bloggen så måste dom vara mycket sjuka människor som kan göra något sådant som dom har gjort.Jag har även lagt märke till att dom inte har hört av sig på ett tag så man kan väl hoppas att "parasiterna" är borta för gott.Det som gör mig förbannad är att jag vet vilka dina f.d systrar är och trodde aldrig att dom kunde vara så elaka, eftersom ni var så tajta när ni var yngre. Jag vet att du Lotta slogs med näbbar och klor om det var någon som var taskig mot dom och. Därför undrar jag hur dom kan göra något sådant mot dig!?Djävulen har nog flugit i dom....Blod är inte tjockare än vatten.

2010-03-31 @ 09:52:20
Postat av: Michelle das kampfhund

Das kampfhund Mutter här. Agorafobi, Mamma har du inte förstått att du är okrossbar! Jag finns ju där att backa upp dig i alla väder och alla situationer. Skulle du ramla ihop så är det ju det minsta problemet. Då kan jag ju alltid lägga mig och fejka ett EP-anfall så att ögonen riktas på mongot istället. Du ser, inga problem. Det finns lösningar för allt och det är där jag kommer in! Jag är din lösning på allt! Och så länge jag andas, ser jag till att du andas. Glöm ALDRIG det! Jag dör för din skull. Massor av kärlek <3 till världens bästa, starkaste och grymmaste Mamma! Vi övervinner ALLT!

2010-03-31 @ 17:03:17
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Michelle das kampfhund

Va du är göööllig! Älskar dig

2010-04-05 @ 22:37:01
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: MOOOONISH

JAG ÄÄÄLSKAR O SAKNAR DIG PUSSSSS MONA

2010-07-02 @ 14:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0