Utmanad igen :)

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

  1. Cafe Bräket i Slottsskogen
  2. Kokerska på dagis+Textritare till gravstenar på ett stenhuggeri
  3. Undersköterska & mentalskötare
  4. Montör Johnson (no) Controls AB

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

  1. Å vilket party
  2. Gökboet
  3. När lammen tystnar
  4. Scarface

3) Fyra städer jag har bott i:

  1. Järna ( Vrf står det Överjärna i passet? )
  2. Göteborg
  3. -
  4. -


    4) Fyra tv-serier jag gärna ser:
    OZ, Unga mödrar, SATC, Det okända
     

  5. Fyra ställen jag vill åka till:

    1. Mexico
    2. Nya Zeeland
    3. Irland
    4. Island

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

  1. Nyheter 24
  2. Passagen debatt
  3. Blogg.esse
  4. Hotmail

7) Fyra favoriträtter:

  1. Grönsakssoppa
  2. Stuvad spenat
  3. Lax, färskpotatis, kall sås med ishavsrom
  4. Gulashsoppa 

8) Fyra ställen där jag trivs:

  1. Mitt hem
  2. Landet
  3. Botaniska Trädgården
  4. Villa Bel Parc i Slottsskogen

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna

Mona, Andreas, Jimmy och valfri


Kommentarer
Postat av: Kim

Jasså du mammsen, du har också hoppat på alla dessa utmanigar ? ;) hehe! Saknar er! Puuss!

2009-03-10 @ 18:00:29
URL: http://kimmenw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0