Kvällsmys

Nu sitter jag och väntar på Mona och Michelle, vi ska strax kolla på en film. Dom ska bara bli klara med Monas blogg, som hon ska börja skriva i idag. Ska länka till den från min blogg också. Jimmy var här förut och käkade middag innan han skulle iväg för att hålla sitt BJJ-pass på GBG MMA. Det är alltid roligt när han kommer och hälsar på.

För övrigt är nästan halva balkongen färdigstädad nu, ska fortsätta i morgon om det är soligt väder ute. Får säkert lite hjälp av Michelle och Mona med det, så vi kan ta en fika där ute efteråt.

Jag vill av hela mitt hjärta säga tack för alla fina kommentarer jag får. Ni ska veta att jag blir jätteglad.


Nej, nu blir det "The Unborn" i soffan, med Mona, Michelle och Freja.

Kommentarer
Postat av: cameron99gbg

hej varsegod här sitter jag oxå me levandeljus och så mysig så kan vi dela på det ,, kram natti

2009-03-11 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0