Filmtips mitt i natten

Kan bara konstatera att filmen "The Unborn" sög kraftigt. Något av det sämsta jag sett, så se inte den. Jag och Mona fick inte byta film för Michelle, för hon skulle absolut se vad som hände :)  Men ni andra kan ju bespara er besväret. I morgon kväll blir det "Slumdog Millionaire", äntligen! Den skulle vi sett ikväll istället, tyckte Mona och jag, men icke sa nicke :)  En annan film vi såg härom kvällen var "Låt Den Rätte Komma In". Den var faktiskt riktigt bra och helt klart sevärd. I alla fall i min och Michelles smak. Men alla tycker ju olika som tur är. Men skippa "The Unborn", det är en Zzzzzz-film.

   

Nu ska jag samla ihop mina kissekatter och bädda ner oss i sängen. Dags att läsa ut det sista i min bok och börja på en ny. I morgon blir det balkongröj och frösådd av lite allt möjligt.
~Sov så gott och dröm sött~


Kommentarer
Postat av: Carmen

Slumdog Millionaire är svinbra!!Låt den rätte komma in är också bra. Måste läsa boken känner jag :)



den där Unborn kände jag aldrig riktigt för. Och nu är jag glad att jag slapp se den.. ;)

2009-03-12 @ 10:59:53
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Carmen

hahaha... Michelle är för rolig! ;)

Ja det där fisheye objektivet är en höjdare.. och den bilden är inte att leka med heller...

2009-03-12 @ 11:56:21
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha kan ni sluta mobba mig nu!

2009-03-12 @ 14:47:42
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Mona

hahahah förlåt michelle men du måste erkänna det ända som var bra i filmen var ju hennes kille haha

2009-03-12 @ 18:16:00
Postat av: cameron99gbg

Har sett båda film och tyckte det var bra film ,,

2009-03-12 @ 19:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0