Nya tag, igen

Ibland känns allt totalt meningslöst. Depressionen svarta skugga är min ständiga följeslagare, men jag måste lära mig leva med den. Ofta blir den där skuggan bredvid mig så stor att det känns som om jag sugs in i ett evigt mörker. Just då, och medans det varar, existerar inget hopp och ingen glädje alls. Det är svårt att förklara i ord hur det känns, men det gör fruktansvärt ont, och känslan av oupphörlig sorg blir övermäktig. 

Nu ska jag försöka samla ihop mig och ta nya tag igen. Det lär väl ta några dagar eller veckor, men nån gång lättar det ju alltid. Som tur är. Jag vill så gärna finnas till hands för alla er som behöver mig. Och jag finns här för er även om jag inte orkar och kan så mycket. Kanske jag någon gång mår lite bättre, så jag kan vara en vanlig människa igen. 

Så nu håller jag tummarna för detta...



Och denna är till Lars aka Rebelen...



... tack för alla dina fina, snälla och tröstande ord :)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej Lotta!



Tänker på dej!

Fann ju dej igen,trots att du lämnade Passagen.Men hoppas att vi kan vara vänner ändå och att man kan vända sej till dej då man har problem man inte kan se rätt på själv!



Varm kraM*



från



Sussi

2009-03-31 @ 08:46:47
Postat av: Kim

MammaGotti. Jag älskar dig. Jag vet att det är tufft. Du har dina svackor, men som sagt du är otroligt stark och klarar dig igenom varje gång. Du har så många som älskar dig, du är viktig för oss! Det blir bra snart igen. Massa kraftkramar från den störda Kim i majorna :)!

2009-03-31 @ 09:23:52
URL: http://kimmenw.blogg.se/
Postat av: Rebelen Alias Lars

Men lotta nu ska du ta hand om dig själv å inte vara alla till lags det går inte..Den där deprissonen är ett h-vete då den kommer..Men det finns ett ljus där framme i alla fall..Tro mig...Sen säger jag tack till dig lotta för att du finns...Du gör mig glad...Kram

2009-03-31 @ 13:03:28
Postat av: Rebelen Alias Lars

Så nu är jag här igen....Kan inte sluta tänka på dig å hur du mår...usssh Jag säger bara go natt å hoppas du mår bättre snart..Va rädd om dig gumman du finns i mina tankar..som en mycket god vän..Kram

2009-03-31 @ 23:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0