Levande ljus

Så här fint hade jag och Michelle det på bordet när vi stängde av allt elektriskt :)



Mysigt va? Vi spelade kort en stund, och sen Land och Stad tills mörka timmen var över. Kan till min stora besvikelse berätta att grannarna i husen runt omkring tydligen hade missat hela grejen. Några kan jag fatta, men nästan alla - nej det var dåligt. Ska en sån liten grej vara så jädrans svår för vissa? Hoppas det var bättre uppslutning på andra håll.

I morgon får vi fint besök må ni tro. Då kommer Kim och Jossie hit, och med sig har dom Jossies nya lilla valp. En 12 veckor gammal pitbull/amstaff-flicka :)  Ja, då lär vi krypa runt här på golven och bli alldeles hagalna. Michelle ska hjälpa till att klippa klorna på den lilla. Hon är så bra på sånt och har verkligen god hand med hundar. Näe, nu ska jag ta två panodil och snyta skallen av mig, hoppa bums i säng med The Catpack och läsa. Usch för att vara så förkyld.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vad glad jag blir när du skriver så, att jag har god hand med hundar. :) Nu bkev hjärtat varmt. Och ang din kommentar i min blogg. Så vandrar jag fortfarande i MÖRKER!!!!! hahaha

2009-03-28 @ 23:23:33
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: kim

Gus så mysigt :)! Misstänker Michelle hade en kopp te och du en kopp kaffe? ;) hehe. Jag & jossi kommer förbi runt tolv med lilltjejen. För jag ska på kalas klockan tre. Är det okej? :)

2009-03-29 @ 07:55:44
URL: http://kimmenw.blogg.se/
Postat av: Carmen

grymt att ni släckte ner. det gjorde dom hemma hos mig också tydligen! :)



Vi brukar spela biljard på Pauls biljard, vid Kungsportsplatsen typ.. Trevligt ställe!



Vi ses snart Lotta! :) kramar

2009-03-29 @ 12:06:45
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0