Fredagen den 13:e

Det är det idag ja, men jag är inte särskilt vidskeplig av mig. En otursdag enligt vissa, men en riktig lyckodag för mig och min familj. Freja är hemma igen, utan bandage och utan operation. Jihooo! Hon ska bara ta det lugnt i ett par veckor och undvika att hoppa och gå i trappor. Men det är en piss i Missisippi jämfört med hur det kunde ha blivit. Så vi är jätteglada!

Resten av dagen har ägnats åt städning, diskning och ett par maskiner med tvätt. Jag och Michelle hjälptes åt, så det gick riktigt fort. Sen kom Jimmy förbi och la sig och kollade på "Slumdog Millionaire" i storarummet. Jag och M har inte sett den ännu, så vi satte oss vid våra datorer en stund. Jag satt och pillade lite med Picasa 3, det går lite trögt för mig, men jag försöker verkligen lära mig det. Och det är jättelätt, det är jag som är en aning mossig och trögfattad bara :)

Sen måste jag berätta att Jimmy fått förfrågan om att gå en proffsmatch i England i april. Vill inte skriva mer ingående om vilken tävling det gäller mm, eftersom han för tillfället har en hel del skador, men jag hoppas han är i form tills dess. 
Jag återkommer givetvis med mer information om detta evenemang om det blir som vi tror :)

 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Så himla duktig är han. Jimmy kommer fixa detta! Jag har en känsla..

2009-03-14 @ 23:49:04
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0