A sunny sunday

I förmiddags kom Kim och Jossi och den nya lilla valpen :)



Här ligger lilla Kiara i Jossis knä. Jossi har en vuxen tik också som heter Akira, så denna lilla fick hennes namns bokstäver omblandade så det blev Kiara. Väldigt gulligt tycker jag. Och vilka puppie-eyes hon ligger inne med :)  Alla smälte som smör i solsken, men mest förälskad blev Freja. Dom lekte och rullade runt som två galningar i en timme och Freja var så lycklig så hon inte visste vart hon skulle ta vägen.



Sen blev Kiara trött, som alla små bäbisar blir, och somnade i Jossis knä. Detta kunde inte Freja förstå. Ja ni ser ju hennes min i ansiktet; Va, vad nu, tog det roliga slut bara så där? Men det kommer ju fler tillfällen. 


Dagen till ära så blir Freja 1 år och 3 månader. Hon börjar bli en riktigt ståtlig madam, fastän hon fortfarande växer i otakt. Och det ganska rejält. Men hon har mer än ett år till på sig att växa, och jag kan redan nu ana hur otroligt fin och vacker hon kommer att bli. Nu menar jag i kroppsproportion, höjd och muskelmassa då. Att hon är vacker-söt vet vi ju redan :)



Fast lite biffig är hon allt redan, och stark som en dragoxe. Det ska bli jättespännande att se vilken höjd och vikt hon landar på till slut. Bara att vänta på resultatet som kommer när damen ifråga är 3 år och helt fullvuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0