Lantliv

Nä nu får jag banne mig skärpa mig alltså! Jag funderar varje dag på att skriva ett blogginlägg, men så tänker jag att vem faan bryr sig liksom, så jag skiter i det. Men nu sitter jag här, hemma i lägenheten på en snabbvisit, och har lite tid över.
Vi har varit på landet i flera dagar och ska upp i kväll igen. Idag följer Kim med också, och vi planerar att stanna tills torsdag kväll. Måste vara hemma på fredag för Michelle ska iväg på ett ärende.

Jaa, vad gör vi på landet hela dagarna då? Jo vi solar, softar, badar och njuter i största allmänhet :)  Vi har också orkat med att slutföra typ 8 olika projekt och givetvis påbörjat hur många nya som helst. Typiskt mig och Michelle. Men det är himla roligt, och snyggt, fint och mysigt blir det kan jag lova. Det är ju det här med kryddgård, odlingsland, buskar, träd och självklart mängder med perennrabatter då, som ska anläggas eller flyttas. Ja, vi kan ju aldrig bestämma oss som bekant. Men nån gång i framtiden blir det säkert klart :)  Även den nya gäststugan som också ska byggas.

Resten av dagarna ägnar vi åt Freja och Hera. Dom är så jäkla goa och roliga. Hera som badade för första gången härom dagen gick bara i vattnet och började plötsligt simma. Hon är så himla duktig. Och varje gång hon behöver kissa eller bajsa så hör man ett litet "vaff vaff", sen springer hon ner från altanen och sätter sig på gräsmattan :)  Helt otroligt med tanke på att hon blev 13 veckor igår!



En bild från stranden vid midsommar.
Jag, Michelle, Carmen och Nina



Ett gammalt kort från sommaren 2007.
Jag, Kim och Sigge

Jag har nästan inga kort på den här laptopen, men ska bli bättre på att lägga upp bilder. Men jag lovar INTE att blogga oftare :)  Tills vi hörs igen - ha en underbar sommar alla goa bloggläsare!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig Lotta!

2009-06-29 @ 18:10:16
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Annica

Klart folk..eller iaf jag bryr sig.L Jag tycker det låter ljuvligt att få vara på landet. Tänk vilken lycka. Hoppas ni får fortsätta att ha det bra.

2009-06-29 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0