Guldklimpar



Min älskade son Jimmy

Nu börjar jag bli frisk ifrån den förbaskade influensan och det är dags att ta itu med massor av saker. I veckan ska vi fira Jimmy, som fyllde 23 år den 14:e januari, och som fått vänta på sin önskade Flygande Jacob pga mig. Någon tårta vill hälsofreaket inte ha som efterrätt, men han får väl ta en frukt istället då :)  Men en tårta måste vi göra, för
min underbara svärdotter Basia är ju galen i tårtor, och då blir det en tårta så klart.
Älskar dig mest i världen Jimmy, min goa grabb!



Min son Jimmy, min dotter Michelle, min stydotter Veronica
och min exman Sigge, maj 2008

I morgon skall vi hem till Veronica, Stefan, Oliver och Liam på födelsedagskalas. Veronica fyller 28 år och hennes yngste son Liam fyller 2 år kort därefter, så dom slår ihop sina kalas. Det ska bli så roligt att träffa dom!
 


Här ser ni hur fint Sigge tatuerat in sina barns namn. Bilden är några år gammal, men man ser det tydligast här innan det blev massa andra tattoos runtomkring :) 

Ja, jag älskar er allihop, mina egna guldklimpar. Vad vore livet utan er?


Kommentarer
Postat av: Michelle

Älskar det kortet på oss där nere. Bilden talar verkligen för hur vi är. Lite halv crazy familj sådär underbart! Hahaha vad jag inte tänkt på förens nu är att Jimmy & Pappa pekar fuck you, men jag och virre kör "hardcore"! Haha sjukt :)

2009-01-25 @ 16:56:56
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Kim

Tack för komentaren Mammsi. Det värmer & tro mig våran lilla pratstund hjälpte lite faktiskt. Prata med någon som vet & kan så mycket. Tack Lotta! Älskar dig!!!

2009-01-25 @ 20:34:34
URL: http://kimmenw.blogg.se/
Postat av: Carmen

ojojoj... Jag säger då det! Hur ser veckan ut? när kan vi ses? ;)

2009-01-26 @ 11:44:44
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Thess

Tack för dina kommentarer!

Skönt att någon förstår hur det är att sova och sova och sova men aldrig bli pigg... :)

Men det blir blodprov för att utesluta bl a järnbrist och sen får jag väl söka mig en psykolog om det inte är något fysiskt.

Känns just nu som att jag bara sover bort mitt liv...

Kram!

2009-01-27 @ 11:35:23
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0