A little green whisper

Fy fasen vilken seg influensa, den ger ju inte med sig. Känner mig som ett darrande asplöv med världens huvud och nackvärk. Det är nog 8-9 dagar sen jag blev sjuk. Ja, skit samma, frisk blir man alltid till slut. Annars går livet sin gilla gång kan jag säga. Det rullar på framåt, sakta men säkert, med både det ena och det andra. Kan inte gå in djupare i detta ämne just nu, men det kommer att bloggas om det så småningom också, var så säkra på det kära läsare ;)



Har ni sett vilken fin bild. Den får mig att tänka på våren, som förhoppningsvis snart kommer. Om några månader eller så. Allt fågelkvitter från alla träd och buskar som börjar slå ut med alldeles ljusgröna blad. Fågelkvitter, det är vackert det. 

 
All kärlek till mina underbara läsare!!!

Kommentarer
Postat av: Moster Kim!

och ipnummret ägs aaaaaaav...... MUUU

2009-01-27 @ 22:08:12
URL: http://kimmenw.blogg.se/
Postat av: Rebelen Alias Lars

Hej hoppas du blir bra snart för det är inge roligt att vara sjuk..själv så är det bra har bara tappat känsel i 3 fingar... å har en jävla värk i armen..Det är något som är i kläm:( Jag såg att du lömnat sbw hmm sen att det finns skit där är ju inget nytt i alla fall...Men du ska se att du överlever att inte hänga på den sidan...Du ska ha många goa krya på dig kramar..

2009-01-27 @ 23:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0