Troubled soul

Det är skit nu. Fy faan vad less jag är på allting. Inte blir det bättre av att min lilla fina katt Sabrina är dålig. Hon blir 9 år om ett par veckor och är ju inte särskilt gammal för att vara katt. Hon verkar inte må så bra. Får gå till veterinären om det inte blir bättre om ett par dagar. Jag hoppas verkligen att hon blir bättre. Orkar inte förlora ännu en älskad liten   
familjemedlem nu. Det har varit för mycket av sånt de sista åren. Mina djur betyder så oerhört mycket för mig.



Varför är det så svårt? Varför är det så tomt?
Varför är det så mörkt? Varför är det så kallt?

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hon är ju en Survivor, vad var det jag sa! Pigg som en nötkärna igen..

2009-02-26 @ 23:45:29
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Kim

Sabrina ger inte upp i första taget om hon så ska fylla 70 år :) .. Hon stannar och hon ska ingenstans. Älskar dig. Tack för att du finns!

2009-02-27 @ 11:18:56
URL: http://kimmenw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0